Scrisori

 

1

Am putut să citesc. Mi-au plăcut textul şi întâlnirea de astăzi şi celelalte… Sper că înţelegi asta.

Altminteri, urăsc epitetele şi pasajele descriptive şi promisiunile, deşi abuzez adesea de ele.

Am vrut (cum spui tu) să te sun. Aş fi zâmbit o vreme în telefon, ascultând frigiderul din hol – care face uşile noastre să scârţâie.

 

2

Aşadar, tu, „povară”?! Să zicem. E un cuvânt ca oricare altul. Mă amuză, totuşi, certitudinea că, dacă te-ai ridica vreodată la „demnitatea” acestei descrieri, aş fi mai curând mulţumit.

Mi se întâmplă rar să fiu întrebat ce mai fac în felul în care o faci tu. Presimt că aştepţi un răspuns, iar întrebarea devine prea grea pentru mine.

Când ţi-am deschis, azi, mesajul, tocmai citeam Tăcerea. Kawabata e minunat, ca întotdeauna…

 

3

Mă sperie această sănătate, a mea. Dacă nu urlu, cineva latră în schimb. Restul e linişte. Reclame la farmacii Dona, Catena şi galben verzui. Ce naiba se-ntâmplă, în gri?

A rămas oboseala ca un cuib de furnici într-o tâmplă. Ştii că lipsesc pietrele cubice, somnul din vise, deceniul trecut şi vorbele viitoare?

Noi nu mai suntem noi. A răsărit cuiul de dimineaţă. Toate sunt noi-nouţe, pe dinăuntru foşnesc. Dosuri lucesc. Mă preocupă exactitatea paşilor stângi pe ziduri – privirile roz bâjbâind prin umezeala oraşului.

Un răspuns to “Scrisori”

  1. Gavrilache Says:

    Mi-au placut mult!

Lasă un răspuns

