La cine…

 

1

Diverse feluri de a te duce. Stângace feluri de a pluti. Funii pe case abia luminate și limbi ca de foc răsucind cântece. Cerul pe patru picioare, cu trompă și colți, un elefant roșu într-o batistă curată, brodată cu fir de argint.

 

2

Am fost deseori fericit, închipuindu-mi răpuse lucruri. Orașul meu adoptiv, ferestre închise, capete, dinți mișcându-se repede dinapoi înainte. Iubita, a doua, strângându-mi dureros încheietura mâinii, spre noi țâșnind desene din asfalt. Nu pot citi nimic. Țin încă vorbe ușoare pe ochi, netulburate zăpezi dintr-un apus liniștit. Mulțumesc publicului, cu fix o treime de gură. Așez, furiș, o filă udă peste o frunte care îmi seamănă bine.

Lasă un răspuns

